Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
Přijmout zvolené cookies |
Z vaší země není možné zadat novou objednávku. United States
Žádné produkty
Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí - vady výrobku
Kupující spotřebitel:1
Jméno: .........................................................................................................................................
Adresa: .........................................................................................................................................
Telefon: .........................................................................................................................................
E-mail: .........................................................................................................................................
Prodávající: Stylisimo, s.r.o., Nádražní 61/8 Stará Role, 360 17 Karlovy Vary
Číslo objednávky: ................................................................................................................................
Datum prodeje:2 ....................................................................................................................................
Název vráceného zboží:
......................................................................................... ......................................................................
Vážení,
dne ………..........jsem ve Vašem eshopu www.stylisimo.cz zakoupil(a) ……………………................................................................................................. (identifikace zboží).
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………(popis závady na zboží).
Vzhledem k tomu, že se vada na věci projevila do šesti měsíců od koupě, uplatňuji právo na dodání nového zboží z důvodu nesplnění jakosti zboží při převzetí ve smyslu § 2161 ve spojení s § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení dané reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduji a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.
Předem děkuji za kladné vyřízení
....................................................................
Datum a podpis kupujícího spotřebitele
Přílohy:
Kopie kupního dokladu
_________________________________________________________________________
1 Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
2 Na faktuře-daňovém dokladu se jedná o datum zdanitelného plnění.
Stylisimo, s.r.o., Nádražní 61/8 Stará Role, 360 17 Karlovy Vary, kontaktní osoba : Vlasta Nádeníčková Vanišová tel.: 725 385 261,www.stylisimo.cz, e-mail: info@stylisimo.cz
IČO: 14439026, nejsme plátci DPH, Unicredit Bank, č.ú.: 1485699001/2700, IBAN: CZ1827000000001485699001