Naši zákazníci mohou nakoupit zboží v našem eshopu dvěma způsoby:

* Registrování zákazníci po přihlášení kliknutím na „JIŽ REGISTROVÁN(A)?“

* Bez registrace pokračují vyplňováním formuláře pod nápisem „RYCHLÝ NÁKUP“

Co mohou registrovaní zákazníci spravovat ve svém účtu: 

* sledovat stav vyřízení své objednávky přímo na svém účtu

* ukládat si oblíbené zboží na později

* přistupovat k historii objednávek

* řešit jakékoliv dotazy, reklamace

* snadněji objednávat, z důvodu již předvyplněných adresních údajů...

Přidání zboží do košíku a práce s nákupním košíkem

U zboží, o které máte zájem, stačí kliknout na ikonku "+ přidat do košíku". Kliknutím na tuto ikonku přidáte vždy 1 ks požadovaného titulu do košíku. Pokud byste chtěli koupit např. dva kusy stejného zboží a je-li skladem, můžete tak učinit buď tak, že kliknete na ikonku „+“ popřípadě „–„ a až poté na ikonku "+ přidat do košíku" ,a nebo kliknete ještě jednou kliknete na ikonu "+ přidat do košíku". Množství se dá následně takžéž upravovat v nákupním košíku před zadání doručovací adresy a způsobu doručení.

Pokaždé, když kliknete na tlačítko "+ přidat do košíku", zobrazí se okno, kde si můžete prohlédnout i jiné produkty, které zákazníci nakupují, a i toto zboží si můžete rovnou přidat do košíku kliknutím na „do košíku“. Pokud chcete objednat a již uzavřít nakupování kliknete na „ Nákupní košík >“ pokud chcete dále prohlížet web a nakupovat dál klikněte na „x“ popřípadě na ikonu „zavřít okno“.

Veškeré zboží přidané do košíku vidíte v pravém horním rohu našich stránek u ikony nákupního košíku. Zde vidíte počet kusů aktuálně vložených v košíku a po najetí myší vidíte i detaly vašeho košíku.

Jestliže již máte vybráno a chcete objednávku dokončit, klikněte na ikonu "Košík".

Vyplnění vašich údajů

Pokud jste využili registraci a jste přihlášeni na svém účtu, doručovací adresa se v tomto kroku vyplní automaticky.

Pokud nejste registrovaným uživatelem a registrovat se nechcete, vyplňte prosím všechny políčka označená „*“ Pokud potřebujete použijte jinou adresu pro fakturaci, zaškrtnutím požadovaného okénka, jinak nezaškrtávejte.

V této fázy taktéž můžete potvrdit odběr newsleteru, ovšem v současné chvíli žádné zákazníkům nezasíláme.

Kiknete na uložit.

Zadání způsobu dopravy ,způsobu platby a souhrn objednávky

Doprava je zajišťována prostřednictvím České pošty. Tudíž již předvyplněno, veškeré zboží máte u nás za jediné poštovné, ať je balík malý nebo velký.

Pokud nám chcete něco k objednávce poznamenat, napsat či oznámit můžete nám zanechat zprávu.

Dále je nutné si pročíst a odsouhlasit obchodní podmínky a nově i udělit souhlas se zpracováním osobních údajů (od 25.5.2018), v této fázy pouze pro účely odeslání uvedeného zboží na vámi zadanou adresu.

V dalším kroku vyberte jeden ze způsobů platby (platba bankovním převodem, dobírka, platba kartou či QR kódem pomocí služby Pays).

Po kliknutí na zvolený způsob platby budete v případě platby kartou přesměrovány na platební formulář pro vyplnění údajů z Vaší karty, v případě platby na dobírku či bankovním převodem budete přesměrováni rovnou na „Souhrn objednávky“.

Na této stránce si ještě můžete způsob platby rozmyslet a změnit ho kliknutím na příslušné tlačítko.

Pokud je vše v pořádku Prosím potvrďte svoji objednávku kliknutím na "Potvrzuji objednávku".


Dodání zboží 

Balíček je připraven k expedici obvykle do 2-3 dnů od připsání platby na náš účet, není- li uvedeno u zboží jinak.

Pokud si přejete zaslat zboží na jinou adresu, uveďte ji při zadávání objednávky.

Zboží doručujeme prostřednictvím České pošty. Náklady na poštovné a balné jsou ve výši 69,-Kč při využití služby Česká pošta, a to pomocí balíku či bublinkové obálky.Cena je jednotná na jakýkoliv typ balíčku. Zboží je možné si za příplatek 75 Kč nechat zaslat i na dobírku.

V případě, že je Vaše objednávka doručena ve více balících, jsou tyto náklady účtovány pouze jednou.

Reklamace

Reklamované zboží doručte zpět na adresu našeho obchodu spolu s vyplněným reklamačním protokolem. Na vyžádání zašleme formulář na váš email.

Uveďte prosím přesný popis závady zboží nebo důvod vrácení zboží.Můžete uvést i požadovaný způsob vyřízení reklamace (jiné zboží, vrácení peněz). Pokud žádáte o vrácení peněz, uveďte prosím číslo vašeho bankovního účtu. Tento Vámi vyplněný list přiložte k reklamovanému zboží.

Záruka vrácení peněz

Nebudete-li z jakéhokoli důvodu s vybraným zbožím 100% spokojeni a vrátíte ho zpět ve lhůtě 14 dnů od jeho doručení, zboží Vám vyměníme nebo vrátíme zpět peníze.

Vracené zboží nám doručte zpět s formulářem odstoupení od smlouvy. Na vyžádání zašleme formulář na váš email.

Postup při vrácení zboží:

* Jednotlivé druhy zboží vraťte, prosím, v originálním obalu, je-li to možné.

* Reklamované (nebo vracené) zboží s přiloženým reklamačním listem či odstoupením od smlouvy doručte na adresu: Iveta Zelenková, Mánesova 1655, 356 01 Sokolov

* Podací lístek od zásilky si uschovejte jako doklad o jejím odeslání.

* Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.

* V případě uznané reklamace a výměny zboží Vám nebudeme znovu poštovné a balné účtovat.

* Zbylou část dokladu - fakturu - si pečlivě uschovejte.