Z vaší země není možné zadat novou objednávku. United States

Naši zákazníci mohou nakoupit zboží v našem eshopu dvěma způsoby:

* Registrování zákazníci po přihlášení kliknutím na „JIŽ REGISTROVÁN(A)?“

* Bez registrace pokračují vyplňováním formuláře pod nápisem „RYCHLÝ NÁKUP“

Co mohou registrovaní zákazníci spravovat ve svém účtu: 

* sledovat stav vyřízení své objednávky přímo na svém účtu

* ukládat si oblíbené zboží na později

* přistupovat k historii objednávek

* řešit jakékoliv dotazy, reklamace

* snadněji objednávat, z důvodu již předvyplněných adresních údajů...

Přidání zboží do košíku a práce s nákupním košíkem

U zboží, o které máte zájem, stačí kliknout na ikonku "+ přidat do košíku". Kliknutím na tuto ikonku přidáte vždy 1 ks požadovaného titulu do košíku. Pokud byste chtěli koupit např. dva kusy stejného zboží a je-li skladem, můžete tak učinit buď tak, že kliknete na ikonku „+“ popřípadě „–„ a až poté na ikonku "+ přidat do košíku" ,a nebo kliknete ještě jednou kliknete na ikonu "+ přidat do košíku". Množství se dá následně takžéž upravovat v nákupním košíku před zadání doručovací adresy a způsobu doručení.

Pokaždé, když kliknete na tlačítko "+ přidat do košíku", zobrazí se okno, kde si můžete prohlédnout i jiné produkty, které zákazníci nakupují, a i toto zboží si můžete rovnou přidat do košíku kliknutím na „do košíku“. Pokud chcete objednat a již uzavřít nakupování kliknete na „ Nákupní košík >“ pokud chcete dále prohlížet web a nakupovat dál klikněte na „x“ popřípadě na ikonu „zavřít okno“.

Veškeré zboží přidané do košíku vidíte v pravém horním rohu našich stránek u ikony nákupního košíku. Zde vidíte počet kusů aktuálně vložených v košíku a po najetí myší vidíte i detaly vašeho košíku.

Jestliže již máte vybráno a chcete objednávku dokončit, klikněte na ikonu "Košík".

Vyplnění vašich údajů

Pokud jste využili registraci a jste přihlášeni na svém účtu, doručovací adresa se v tomto kroku vyplní automaticky.

Pokud nejste registrovaným uživatelem a registrovat se nechcete, vyplňte prosím všechny políčka označená „*“ Pokud potřebujete použijte jinou adresu pro fakturaci, zaškrtnutím požadovaného okénka, jinak nezaškrtávejte.

V této fázy taktéž můžete potvrdit odběr newsleteru, ovšem v současné chvíli žádné zákazníkům nezasíláme.

Kiknete na uložit.

Zadání způsobu dopravy ,způsobu platby a souhrn objednávky

Doprava je zajišťována prostřednictvím České pošty a Zásilkovny. Tudíž již předvyplněno, veškeré zboží máte u nás za jediné poštovné, ať je balík malý nebo velký.

Pokud nám chcete něco k objednávce poznamenat, napsat či oznámit můžete nám zanechat zprávu.

Dále je nutné si pročíst a odsouhlasit obchodní podmínky a nově i udělit či neudělit souhlas se zpracováním osobních údajů (od 25.5.2018), v této fázy pouze pro účely odeslání uvedeného zboží na vámi zadanou adresu a souhlas či nesouhlas se zasláním dotazníku od Heuréky.

V dalším kroku vyberte jeden ze způsobů platby (platba bankovním převodem, dobírka, platba kartou či QR kódem pomocí služby Pays).

Po kliknutí na zvolený způsob platby budete v případě platby kartou přesměrovány na platební formulář pro vyplnění údajů z Vaší karty, v případě platby na dobírku či bankovním převodem budete přesměrováni rovnou na „Souhrn objednávky“.

Na této stránce si ještě můžete způsob platby rozmyslet a změnit ho kliknutím na příslušné tlačítko.

Pokud je vše v pořádku Prosím potvrďte svoji objednávku kliknutím na "Potvrzuji objednávku".


Dodání zboží 

Balíček je připraven k expedici obvykle do 2-3 dnů od připsání platby na náš účet, není- li uvedeno u zboží jinak, u personalizovaných výrobků cca do týdne, na dobírku obvykle následující den.

Pokud si přejete zaslat zboží na jinou adresu, uveďte ji při zadávání objednávky.

Zboží doručujeme prostřednictvím České pošty. Náklady na poštovné činí 129 Kč při platbě předem a využití služby balík do ruky. Zboží je možné si zaslat za 195 Kč i na dobírku.

Další možností je využití služby Zásilkovna, zde při objednávce do 150 Kč zaplatíte 69 Kč při platbě předem, objednávka nad 150 Kč  je při platbě předem zaslána "zdarma", taktéž můžete využít ale dobírky a ta činí 89 Kč.

Nově lze balíček odeslat i přes společnost DPD, kdy cena při platbě předem činí 125,-.

Zboží si lze i po domluvě převzít v Sokolově.

V případě, že je Vaše objednávka doručena ve více balících, jsou tyto náklady účtovány pouze jednou.

Reklamace

Reklamované zboží doručte zpět na adresu našeho obchodu spolu s vyplněným reklamačním protokolem. Na vyžádání zašleme formulář na váš email.

Uveďte prosím přesný popis závady zboží nebo důvod vrácení zboží. Můžete uvést i požadovaný způsob vyřízení reklamace (jiné zboží, vrácení peněz). Pokud žádáte o vrácení peněz, uveďte prosím číslo vašeho bankovního účtu. Tento Vámi vyplněný list přiložte k reklamovanému zboží.

Záruka vrácení peněz

Nebudete-li z jakéhokoli důvodu s vybraným zbožím 100% spokojeni a vrátíte ho zpět ve lhůtě 14 dnů od jeho doručení, zboží Vám vyměníme nebo vrátíme zpět peníze.

Vracené zboží nám doručte zpět s formulářem odstoupení od smlouvy. Na vyžádání zašleme formulář na váš email.

Postup při vrácení zboží:

* Jednotlivé druhy zboží vraťte, prosím, v originálním obalu, je-li to možné.

* Reklamované (nebo vracené) zboží s přiloženým reklamačním listem či odstoupením od smlouvy doručte na adresu: Iveta Bouzková, Mánesova 1655, 356 01 Sokolov

* Podací lístek od zásilky si uschovejte jako doklad o jejím odeslání.

* Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.

* V případě uznané reklamace a výměny zboží Vám nebudeme znovu poštovné a balné účtovat.

* Zbylou část dokladu - fakturu - si pečlivě uschovejte.